Vizitati noul blog KRAFTWIN

Statusuri Yahoo Messenger

Foarte multi utilizatori sunt interesati de statusuri de Messenger, asa ca m-am gandit ca n-ar fi rau sa scriu cateva randuri. Cautand pe Net, din cele cateva sute pe care le-am gasit am sortat cateva pe care le puteti citi ceva mai jos.

"Viata e un joc de kkt... dar macar are grafica buna"
"Ma joc un joc care imi ocupa tot monitorul asa ca nu va pot raspunde"
"Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut"
"Opriti violul! Spuneti da!"
"Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie..."
"Daca n-aveti sa-mi dati bani nu deranjati aiurea"
"Nu pot sa vb acum, am mancat ceapa"
"Solicitare in curs... Va rugam sa asteptati!"
"Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat"
"Numar prostii de pe mess, daca te-am sarit da buzz"
"Nu da buzz ca la mine a picat netu'"
"N-am, pleaca!"
"Vand menta gata frecata"
"Prajesc cartofi prajiti"
"Hai pa!"
"Earth is full, go home"
"Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj"
"Schimb hartie A4 pe Audi de acelasi tip"
"DÂ NÂ DÂ! Ca sunt pe mess!
"Nu deranjati! doar daca arde, si nici atunci, ca doar nu-s pompier, ce pana mea"
"Ignore fara numar, fara numar"
"Fac baie... a mai trecut un an"
"INVIZIBLE"
"Nu dati BUZZ, ies eu din cand in cand"
"Suna-ma ca inchid eu"
"Pe un fund de balta patru ochi luceste! Ce sa este oare? Este doua peste!"
"Vorbiti cu mine pana nu-mi sparge unu parola iar"
"DND ... bat campii"
"Am probleme cu neuronii... nu ma mai viziteaza"
"Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid"
"Eu nu sufar de nebunie… ma bucur de ea in fiecare minut"
"Alcoolul omoara incet incet… nu conteaza, nu ma grabesc"
"Le doresc dusmanilor mei trei masini in fata casei: Pompierii, Salvarea si Politia"
"DND! Repet alfabetul..."
"Nu sunt! Cautati-ma pe Google"
"Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?"
"PLM= Plecat La Magazin; FMM= Frate Mersi Mult; STF= Sa-ti Traiasca Familia; NPC= Nu Port Chiloti"
"Trimite 3 capace de sicriu la 666 si poti castiga o excursie pe lumea cealalta"
"Nu mai intrati pe mess, o sa ies eu din cand in cand sa va zic cum este pe aici"
"Esti suparat pe mine? Daca nu, press Alt+F4"
"Suna-ti prietena, s-ar putea sa fie cu mine"
"Ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit... Ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul... Ai fost alaturi de mine cand mi-am busit masina... Mai plimba-te! Imi porti ghinion!"

Daca vrei sa nu te mai deranjeze chiar nimeni un status potrivit ar fi si "Doresc bani cu imprumut, fara dobanda, suma mare pe termen lung! Cauta-ma! "
Ar mai merge si "Sunt dator vandut, bolnav si dorm in parc! Care ma ajuta?"

Jargonul tipic folosit in mesagerie (dar nu numai) cuprinde mult mai multi termeni decat BRB, DND, DNFN si alti cativa mai cunoscuti. Mai multe despre Yahoo Messenger aici.


Pentru mai multe informatii cautati cu Google:
"status" "yahoo messenger".

Plugin-uri pentru Yahoo Messenger
Sunete mai vechi Messenger
Yahoo! Site-ul Messenger
Yahoo! Messenger 9 Beta
Protectie online
Yahoo! Tutoriale Messenger
Yahoo! Help Central
Security Center Yahoo
Toate download-urile Yahoo

Niciun comentariu: