Vizitati noul blog KRAFTWIN

Protectie personala in retelele sociale

In ultimul timp mi-am indreptat atentia mai mult asupra retelelor sociale. Pentru diverse teste, observatii, o cunoastere mai profunda a fenomenului. Las la o parte faptul ca, oricat as incerca, nu reusesc sa inteleg utilitatea unor conversatii de genul "Ce mai faci?", "Bine!","Ok! Ne auzim si maine! Bye!" intre doi indivizi la prima conversatie. Imi scapa! Unii or sa se intrebe, probabil, de ce nu m-am obisnuit de atata timp cu situatia, de ce ma mai mir? Ok! Insa intrebarea este alta: de ce functioneaza asemenea idiotenii? Cum? Care-i mecanismul psihologic care sta la baza functionarii unui asemenea mod de a "socializa"? Retelele sociale sunt ok, pot fi foarte utile insa exista o latura complet idioata a acestora. In sfarsit ...! Poate ca, la un moment dat, voi gasi o explicatie psihologica convenabila.
Astazi insa, mi-a atras atentia un articol postat de Mitchell Ashley pe Networkworld (via DIGG). Acesta prezinta 12 sfaturi interesante pentru protectia personala in cadrul retelelor sociale. Un articol util pentru multi useri care fac primii pasi in social networking.

Update
Despre supraveghere in Facebook aici.

Niciun comentariu: