Vizitati noul blog KRAFTWIN

Windows 7 beta

Ieri am instalat Windows 7 beta. N-am avut foarte mult timp pentru a-l testa insa, din ce am putut observa in cele 2 ore, pare sa promita.
Realitatea este ca mi-a lasat o impresie buna. L-am testat pe un computer cu numai 512 Mb Ram, si dupa ce l-am optimizat putin, se misca surprinzator de bine. Daca doresti viteza, Windows 7 poate fi optimizat!

La capitolul drivere nu sta foarte bine, insa este un OS prea nou, asa ca putem avea putina rabdare. Unele drivere pentru Vista n-au functionat prea bine.

Cred ca acesta este principalul urmas al lui XP. Vista va ramane in istorie la fel ca si Windows Me, o incercare nefericita, din mai multe motive. Stiu ca unii utilizatori de Vista nu vor fi de acord cu mine, insa in viitor voi explica si de ce. Mai stiu si ca Windows 7 este, intr-o mare masura, un Vista upgradat insa upgrade-ul efectuat transforma radical lucrurile.
Exista si un entuziasm general cauzat de Windows 7 si cred ca, aparte de faptul ca, chiar este atractiv, mai poate exista o cauza: dorinta userului de XP de schimbare.

Gamerii nu trebuie sa-si faca prea mari iluzii: Windows XP va mai ramane mult timp platforma preferata. Microsoft a creat platforma, restul tine de producatorii de jocuri si de cei de drivere.

La capitolul Multimedia sta foarte bine, insa Media Center-ul are putin cam prea multe servicii, procese, care ruleaza in fundal. Mai multe despre acest subiect intr-un articol viitor.

De acum inainte voi incepe o serie de articole de prezentare a Windows 7, astfel incat userul sa poata faca trecerea cu usurinta la Windows 7.

Niciun comentariu: