Vizitati noul blog KRAFTWIN

Windows 7 - un Vista tunat

Imi place Windows 7! Din pacate, insa, nucleul lui Vista este vizibil peste tot, in toate. Cu toate ca Windows 7 dispune de o baza de drivere destul de buna, raman multe componente care nu pot fi folosite decat partial sau deloc. Acelasi lucru se intampla si cu multe aplicatii.

Windows 7 nu este altceva decat un Vista tunat. Avem de-a face cu un tuning in toata regula, nu cu un simplu facelift. E in regula, operatia este reusita!
Insa impresia care mi-o lasa este asemanatoare cu cea lasata de un Ferrari care ruleaza numai cu un anumit tip de combustibil care nu se prea gaseste sau este prea scump astfel ca, oricat mi-ar placea stralucitoarea masina sport, sunt nevoit sa ma intorc la Ford-ul meu care functioneaza cu benzina normala si nu ma lasa niciodata, adica Windows XP.
Cam asta este impresia care mi-a creat-o Windows 7.


Incompatibilitatile pe care le-a avut Vista cu produsele mai vechi (componente, aplicatii) s-au transmit si la Windows 7. Stralucitor, rapid, robust, insa momentan nu foarte folositor.

Dintre toti userii cu care am intrat in contact doar un mic procent ar putea face trecerea la Windows 7 (hardware), insa nici aceia nu prea doresc sa paraseasca Windows XP definitiv, din cauze software. Situatia este mult mai complicata decat si-au imaginat multi.

Trebuie sa mai treaca ceva timp pana cand utilizatorii de Windows XP sa migreze cu totul pe Windows 7. Putem crede ca anul acesta se va putea intampla asa ceva? Nu cred!

Niciun comentariu: