Vizitati noul blog KRAFTWIN

Furt de continut (winfast.ro)

Recent am primit o atentionare de la un cititor (caruia ii multumesc) cum ca mi-a fost copiat articolul Conficker, Downadup, Kido. In trecut am mai avut parte de asemenea situatii in care am dat peste indivizi "copy/paste" care nu sunt in stare sa scrie singuri doua randuri. Probabil ca nici cu metodologie in fata respectivii nu inteleg mare lucru.
Practic, prin furtul unui articol, te cam faci de cacao demonstrand tuturor ca tu insuti nu prea esti in stare sa creezi unul.


In cazul de fata avem de-a face cu un individ care, asa cum insusi declara, s-a nascut deja obosit. E trist si probabil ca nu este vina lui. Insa faptul ca s-a nascut deja obosit nu este o scuza pentru a putea fura in voie.

Vazandu-l cum copiaza va imaginati cat continut original poate avea pe site. Am incercat sa-i las un comentariu la articolul furat prin care, reprosandu-i ca nu a pus sursa si ca a copiat articolul intreg fara sa specifice nici macar sursa, ii ceream sa lase comportamentele de pustan si sa-l scoata de-acolo, insa mi-a sters comentariul (ce surpriza!) si si-a vazut de treaba. Probabil ca-i prea "obosit"! Nu conteaza prea tare caci, prin neluarea niciunei masuri dupa stergerea comentariului, mi-a demonstrat ca a luat la cunostinta ca a fost prins.

In trecut articolele mi-au fost copiate de pustani pana'n 20 de ani care vroiau sa se umfle in pene cu cunostintele lor vaste de IT. Cel in cauza, nascut prea obosit, nu face parte din categoria asta de varsta. E o noutate!

A renuntat la copierea sectiunii referitoare la dezactivarea functiei Autoplay pentru ca imaginea era marcata. Greu sa creezi singur un fisier grafic ...!

Furtul se afla la adresa: http://winfast.ro/?p=281.


Astfel de indivizi sunt patetici, fac parte din zona neagra a Internet-ului. Nu-i suporta nimeni pe Internet, nicaieri. Incearca sa para ceea ce, e clar ca nu sunt. De ce credeti ca nu pun nici macar sursa? Nici sa se inspire dintr-un articol nu sunt in stare.
Sugerez celor care s-au mai nascut obositi, plictisiti, nervosi, deprimati, suparati, indignati sau in alt mod mai neobisnuit si au de gand sa fure continut, doua articolele (spre citire, nu pentru furt):

Cum creezi un articol de calitate
Cum depistezi un articol copiat

Bonus:
Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor!

Acest blog este vizitat de peste 1000 de vizitatori unici saptamanal! A aparea aici intr-o asemenea postura nu poate fi, in niciun caz, un lucru pozitiv!

Niciun comentariu: