Vizitati noul blog KRAFTWIN

Crearea unei parole puternice

Multi folosesc parole slabe, usor de ghicit sau spart. Nume sau prenume personal, sau ale celor apropiati, combinatii de tipul "1234", "1111" sau "abcd". Usor de retinut insa foarte nesigure.
Multi m-au rugat sa-i ajut deoarece le-a fost spart un cont. Cand i-am intrebat ce parola foloseau, cei mai multi mi-au raspuns "123456".

Este adevarat si ca o parola lunga, incalcita, fara nicio logica este greu de retinut. Insa puteti folosi o parola ca "Imiplaceora12/". Lungimea si combinatia sunt eficiente iar probabilitatea ca cineva sa cunoasca faptul ca va place prajitura Ora 12, este mica.

Microsoft ofera cateva sfaturi rereritoare la criteriile pe care de care trebuie sa tineti seama cand alegeti o parola puternica iar aici va puteti controla soliditatea parolei.

Un comentariu:

Mihai spunea...

si uite asa mi-am schimbat eu parolele la paypal cu una "strong". multumesc de sfat !