Vizitati noul blog KRAFTWIN

Sectiunea About intr-un blog

Sectiunea About este importanta intr-un blog. Uneori sunt curios sa aflu cine este autorul unui blog si caut informatii in cadrul sectiunii About.
M-am gandit ca este util, dar si amuzant, sa descriu cateva stiluri de prezentare pe care le-am intalnit in timp.

Inexistenta

Unii aleg sa nu se prezinte, sectiunea About neexistand sau fiind goala. Cand navighez pe un asemenea blog nu pierd prea mult timp deoarece, din experienta pe care o am, banuiesc ca este vorba de un plagiator. Individul incearca sa ascunda orice referinta.

La misto
Uneori mai dau si peste baieti care se cred foarte inteligenti daca fac misto de cititori. In general el intreaba, el raspunde!

"Cine? O sa aflati!
Cati ani am? Ghici!
Ce muzica ascult? Sunteti prea curiosi!"

Genul asta stupid de prezentare imi aminteste de jurnalul unei pustoaice de 13 ani! Cine si-ar pierde timpul pe un asemenea blog?

Superioritate
Multi frustrati au tendinta de a se supraevalua. Ori sunt inconjurati numai de idioti care le alimenteaza boala, ori ei insisi au probleme. Se autodescriu cam asa: voinici, frumosi, culti, foarte inteligenti, bogati si populari. Nu stiu de ce imi amintesc subit de Simona Senzual.
Asemenea autoevaluari narcisiste imi sunt de ajuns. Ii las sa traiasca netulburati in universul lor absolut special.


Intelectual
Din pacate, cei mai multi romani isi imagineaza ca daca au o facultate devin automat si intelectuali. Este o tampenie larg raspandita, ca multe altele prin zona. Ca sa avem un punct de reper mai clar: o persoana ca Andrei Plesu face parte din categoria intelectuali. Dansul si inca cativa in tara asta. Nu stiu daca sunt o suta in total. Cei care termina o facultate sunt doar profesionisti in domeniul respectiv
(in cel mai bun caz), nedevenind deloc si intelectuali.
Ei, dar putini bloggeri romani stiu lucrul asta. Astfel ca multi veterinari, ingineri auto, medici, sunt convinsi ca sunt automat si intelectuali. De multe ori, pe blogurile personale, nu reusesc altceva decat sa pice in ridicol. Fac eforturi fortate sa se situeze si ei in zona intelectuala prin abordare, critica, pozitii.

In About-ul acestora veti intalni chestii de genul:
"Bine ai venit, muritorule!
Sper ca masele vor intelege peste ani pozitia mea.

Ascult orice gen muzical insa, va rog, nu-mi pangariti urechea cu manele, hip-hop sau alte genuri suburbane. Atunci cand am timp ma delectez cu "Concertul pentru vioara in Re major, op. 35" de Vivaldi.
Daca noi (intelectualii) nu luam pozitie, nu explicam, cine s-o faca?
Am citit Freud si Nietzsche. Ei mi-au deschis ochii. Lor le datorez totul.
Cand ma intalnesc cu prietenii imi place sa le recit poezii la lumina lumanarii."

Wow! Controleaza-te fratioare! Ai ceva probleme!
Am si o stire proasta: nu poti fi intelectual numai pentru faptul ca incerci sa te prezinti ca fiind un cretin neadaptat.
Un adevarat intelectual nu va specifica niciodata asemenea tampenii. Wake up!

Concluzie
Informatiile prezente in cadrul sectiunii About nu trebuie sa cuprinda si ce-ai mancat aseara insa trebuie sa ai grija sa te prezinti in asa fel incat cititorul sa te poata incadra intr-o anumita categorie, undeva, si sa nu fii ridicol sau sa pari idiot.
Poti folosi si un stil mai glumet in prezentare, insa trebuie sa ai grija cu asemenea abordare deoarece, daca nu stapanesti stilul respectiv, risti sa pici in ridicol. Mai bine abandonezi stilul glumet (riscant) si te limitezi la o prezentare tehnica, seaca, mai serioasa.

Niciun comentariu: