Vizitati noul blog KRAFTWIN

Idiotul si PC-ul

Nu sunt un tip foarte vorbaret si nici nu sunt tipul care da din coate (chiar am o mare problema cu cei care dau frenetic din coate).
Sunt un tip tehnic, pragmatic, destul de riguros. Mai mult ascult decat vorbesc. Nu ma pierd in vorbe iar daca interlocutorul ma plictiseste nu am nicio problema in a-i arata, uneori destul de direct, acest lucru.

De multe ori m-am aflat in situatii stupide, aberante, in fata carora nu am stiut prea bine cum sa reactionez.
De cele mai multe ori dau peste obisnuitii si obositorii papagali, indivizi care lucreaza bine cu gura, in rest nefiind buni de nimic. In cazul acestora nu-mi consum prea mult timpul. Ar mai fi indivizii plini de ei, umflati cu pompa, care sunt gata sa explodeze din cauza unei supraevaluari proprii nebazata pe mai nimic concret ci doar pe ... simpla existenta fizica. Si astia sunt obositori asa ca "La revedere!"!
Dar categoria in fata careia e mai greu de reactionat este cea a prostilor-sadea, a prostilor-bolovan, a mamiferele absolute, forme primitive ale fiintei umane. Da, dar cu laptop!

La un moment dat, avand o obligatie la un cunoscut, m-am oferit sa-l ajut gratuit in cazul in care, vreodata, are vreo problema cu vreun PC. Ok!
Problema nu a fost cunostinta ci fiul acesteia, un pustan incapatanat ca un magar. Taica-su a zis sa-i faca o surpriza si m-a rugat sa-l ajut sa-i cumpere un PC. N-am mai apucat sa-l ajut, caci pustanu' afland (via maica-sa) de surpriza, a tinut mortis sa-l cumpere el personal si fara niciun ajutor. Baiatul habar nu avea de computere. Degeaba a incercat taica-su sa-l convinga ca-i mai bine sa fie ajutat de catre cineva care se pricepe la PC-uri. Nu si nu! L-a cumparat cu un alt prieten, la fel de priceput ca si el, din ... Mall! Intr-o ora era cu sistemul acasa! Va dati seama ...!
Sistemul cumparat a costat
, bineinteles, enorm si a necesitat un upgrade imediat dupa cumparare! Cu vreo doua sute de euro am reusit sa-l fac functionabil la un nivel acceptabil! Taica-su a scrasnit din dinti gandindu-se la ce a facut baiatul sau "destept" insa a inghitit-o fara sa faca scandal!
Dupa nici doua luni pustanu', fara niciun anunt prealabil, schimba noul PC pe un laptop vechi de aproape trei ani. Era mandru' nevoie mare de "isprava" sa! Taica-su, banuind ca asta poate fi o mare problema, ma suna sa-i spun ce si cum! Dupa ce ma trezesc din soc ii explic ca ceea ce a facut baietasu' e un dezastru.
Ma roaga sa vin sa vad despre ce este vorba! Cu toate ca nu mai aveam nicio placere, ma duc! Laptop-ul era o gluma proasta, un vechi cotet de doua sute de euro, iar de upgrade nici nu putea fi vorba.
Taica-su l-a luat pe un ton dur la intrebari, reprosandu-i proasta achizionare a desktop-ului si schimbul dezastruos cu laptopul. Am asistat si eu la mustruluiala tatalui, convins fiind ca pustanu' va intelege ceva din toata povestea. Nu! Nimic! Nada! Niente! Individul a tacut tot timpul nedand vreun mic semn ca a inteles ceva! La sfarsitul povestii i-a cerut, imperturbabil, un pahar cu apa lui maica-sa! L-am intrebat si eu, intrigat: "Barosane, ce ai inteles tu din toata povestea asta? Ceva ...! Da-ne un semn!" M-a privit tacut, cu o privire oarecum tulbure, apoi a intors capul calm, linistit!
Dandu-mi seama ca am intrat pe un drum inchis, ca am de-a face cu magarul-capos m-am ridicat si am plecat. Mi-a fost greu sa mai rezist si sa-l vad! Daca as avea un asemenea copil tampit la usa cred ca as innebuni, as trai cu calmante!
La iesire taica-su m-a rugat sa-l scuz pe natang! Taica-su e un mic om de afaceri care stie ce face iar eu nu confund lucrurile! Dar idiotul nu seamana deloc cu taica-su!

Acesta este categoria magar-capos, o subcategorie a prostului-sadea! Nici in fata evidentei nu accepta ca a gresit si nici nu are capacitatea de a intelege prea multe lucruri, indiferent cat i-ai explica! Te priveste tamp si incruntat neintelegand foarte bine ce ai cu el! Uneori poarta chiar si cravata si e gata chiar si sa sara la bataie! Aceasta subcategorie, care se situeaza undeva intre om si maimuta, vietuieste printre noi si are chiar si buletin.

Ce sa mai adaug? Sper sa nu mai dau peste asa ceva! In trecut am mai avut cateva cazuri bizare in care trebuia sa reactionez si nu stiam exact cum! Ascultam uluit anumite afirmatii absolut ciudate! Cand mi s-a cerut parerea referitor la afirmatiile respective am spus si eu nedumerit: "Cam ce-ar trebui sa spun acum? Pas! Habar n-am!". Imi venea sa adaug: "Cred ca, dintr-o greseala regretabila, am nimerit intr-o groapa cu prosti! Sau cu tampiti! Hai ca eu plec! O fi vreun blestem, ceva, cine stie ...?".

Probabil ca vor mai urma povestiri din zona idiotilor caci
"Mare-i gradina Domnului ..."!

4 comentarii:

Mihai spunea...

Am ras cu gura pana la urechi, mi te si inchipuiam acolo, la individ, cautand sa scoti ceva de la el. Pana la urma sunt si ei buni la ceva, nu? Daca ar fi toti buni la ceva din ce am mai progresa ? Pot sa pun pariu ca pustiulica e tipul de copil cu tata -patron care i-a facut destul de multe pofte ca sa il doara-n fund de parerea celorlalti. Gresesc !?

DG Botez spunea...

S-ar incadra, intr-un fel, in tiparul respectiv numai ca taica-su nu e un mare patron!
In cazul asta principala vina o are maica-sa care l-a cocolosit pana la tampeala si care l-a crescut insuflandu-i ideea ca ar fi foarte destept si priceput.
Unele mame traiesc cu impresia ca odrasla submedioacra e un geniu anonim care asteapta sa fie descoperit, incurajandu-si odrasla in prostie!
Maica-sa nu a intervenit deloc in discutie privandu-si odorul ca pe o victima! Iti amintesti de Goe, nu? Eu numesc intr-un fel genul asta de personaj feminin, insa ma abtin! Oricum, e clar ca nici ea nu intelegea prea multe, in general!
Taica-su stie bine ce are la usa si nu e prea multumit! Apropo, acum pustiul ar vrea si o masina! WOW! Gluma se ingroasa! Probabil ca si Rolls daca i-ai lua ar ajunge in 3-4 luni la scuter! Saracu' taica-su!

Mihai spunea...

Situatia fiind asa cum o prezinti, asa e ! Saracu' de taica-su, va avea muuulte de tras din DOUA parti. Doamne fereste ! :D

Unknown spunea...

mama prostilor e tot timpul gravida