Vizitati noul blog KRAFTWIN

Gata cu feed-urile ro

Sunt abonat la zeci de feed-uri in engleza legate de IT! Uneori gasesti articole interesante, alteori esti bombardat cu tampenii legate de Facebook, iPhone si Twitter, autorii articolelor incercand sa provoace dezbateri pe subiecte absolut banale!
Pentru prima data, acum vreo cateva luni, m-am abonat si la cateva feed-uri ro de interes general. Big mistake! Aceleasi prostii politice (circ total) si povestioare de doi bani despre pataniile asa-ziselor vedete bastinase (patetic)! Apoi, in virtualul ro spam-ul si copy/paste sunt indeletniciri intrate in cotidian. De multe ori regaseam aceleasi titluri in locatii diferite. Am rezistat cat am putut dar parca incepuse sa-mi puta reader-ul! Cat despre domeniul IT, articolele erau preluate tot de pe site-urile in engleza, asa ca no big deal! Delete all! Am pastrat numai Mediafax si feed-urile catorva bloguri personale! Deja se simte un aer mai curat!

Niciun comentariu: