Vizitati noul blog KRAFTWIN

Kevin Richardson si leii sai

Imi plac ciobanestii germani! Chiar mi-am cumparat unul acum 5 ani! Il cheama Rocky si e frumos si destept! Ok!
Cel mai mult imi plac, insa, felinele de talie mare: tigri, lei, pume ...! Daca as fi avut conditii si resurse mi-as fi facut o rezervatie si toata ziua as fi stat pe langa ei, sa-i privesc! Imi pare rau ca sunt animale salbatice, ca nu pot fi domesticite!

Kevin Richardson (34, Johannesburg) spulbera toate teoriile despre salbaticia acestor feline: se joaca cu ele, le pupa, le i-a in brate, le rasfata iar felinele il ... iubesc! Fantastic! Nu stiu cum face tipu' asa ceva, ce tip neobisnuit de conexiune s-a putut crea intre el si frumoasele feline! Mi-ar place sa aflu, dar poate in alta viata! De-abia astept!

El afirma:
"Nu folosesc bete, bici sau lanturi, doar rabdare. Poate ca-i periculos, dar asta este o pasiune pentru mine, nu un job!"

"Stiu ca ma pot ucide intr-o secunda! Dar asta nu ma deranjeaza. Daca as reinvia, as face acelasi lucru!"
Bun! Daca n-ati urmarit inca filmuletele de mai jos, urmariti-le acum caci sunt incredibile!








Niciun comentariu: