Vizitati noul blog KRAFTWIN

Joc strategie: Frontline Defense First Assault

Nu joc prea des insa vreo doua zile am stat pe un joculet flash interesant. Joculetul se numeste Frontline Defense First Assault si este un joc de strategie.
Daca mai joc vreun joc prefer jocurile tip comando-fps, in echipa. Ecran mare, sunet surround, subwoofer. De multe ori, jocurile de strategie sfarsesc prin a ma plictisi deoarece odata ce le-ai prins smecheriile lucrurile devin simple. Imi amintesc ca la un moment dat am jucat o varianta de SWAT. Ii faceai setarile, cine, unde si cand trebuia sa atace si ii dadeai drumul. Daca stiai cum merg lucrurile, castigai intotdeauna. Boring!

Dar sa revin la subiect! In
Frontline Defense First Assault nu ataci ci trebuie sa te aperi. Atacurile se desfasoara in valuri formate din atacatori ce devin din ce in ce mai puternici. Strategia consta in selectarea aparatorilor (unitati) si in modul de amplasare a acestora. Cand incepeti jocul aveti la dispozitie 500$ cu care puteti cumpara unitati. Eu am folosit cel mai mult combinatia mitraliera (Machine Gun Turret) + pusca (Rifleman Turret). Uneori am mai folosit si doua Electro Tower + un Rifelman Turret sau 5 Rifleman Turret. Daca faceti bani folositi cat mai multe mitraliere (Machine Gun Turret), unitati de marire a razei (Radar Tower) si a puterii (Power Amplifier), turnuri cu raza fierbinte (Heat Ray Tower) si turnuri de inghetare (Ice Tower) a inamicului.
Toata campania este formata din 20 de batalii iar jocul are trei grade de dificultate: usor, mediu si greu. Dupa fiecare batalie se castiga puncte care vor ajuta la cresterea fortei jucatorului.

Jocul te prinde, grafica este bunicica iar regulile sunt echilibrat create. Poate la partea de sunet ar fi de facut o observatie: pasarele care iti canta in cap continuu, chiar si in timpul bataliei. Probabil ca programatorii au dorit sa creeze o ambianta cat mai apropiata de realitate insa puteau concepe o optiune prin care sa poti opri ciripitul acela continuu.

Pana la jumatatea jocului esti destul de mobilizat, insa dupa aceea stii bine cum stau lucrurile si devine simplu. Nu mai apar noutati care sa te poata surprinde. Insa atunci doresti sa-l termini, parca nu-ti vine sa-l inchizi. De la jumatate l-am dat pe valuri automate (Automatic Waves) si viteza mare.

Harta batalii
Punctaj
Imagine joc
Imagine joc
Meniu unitati
Ultima plansa
In ultimul timp am stat destul de mult pe site-uri de jocuri, mai ales flash, deoarece lucrez la un browser pentru copii. Cu aceasta ocazie am ramas surprins de cantitatea de jocuri flash bunicele gasite pe Internet. Bine facute si gandite, free si full. Am strans o cantitate de link-uri (site-uri jocuri flash) destul de mare care va putea fi incorporata in browser. Iata cum poti imbina placutul cu utilul :)!

Daca n-aveti ce face uneori, Frontline Defense First Assault poate fi o alegere buna pentru a va relaxa. Il gasiti pe flonga.com, un site specializat pe jocuri flash. Pe flonga.com puteti gasi multe joculete interesante de toate genurile. Enjoy!

Niciun comentariu: