Vizitati noul blog KRAFTWIN

Bloggeri vs Jurnalisti: o mica precizare

In cateva articole am tot prevestit disparitia presei tiparite in cativa ani. Cred in continuare ca presa tiparita va trebui sa dispara, fiind un lucru chiar bun pentru societati. Mediul virtual va schimba/elimina multe aspecte negative care dainuie de zeci de ani prin creierele de prin redactii. In sfarsit, nu mai repet ce am afirmat in articolele anterioare.

Am dorit sa fac numai o mica precizare: nu doresc disparitia ziaristului profesionist si nici nu cred ca bloggerii pot inlocui jurnalistii pro.

Am citit articole in care se dezbatea subiectul Bloggerii sunt jurnalisti? Eu nu cred ca sunt jurnalisti! Jurnalistul este angajatul platit sa-si faca meseria, sa conduca investigatii, sa prezinte faptele in mod obiectiv.
Bloggerul nu are parghiile unui jurnalist si nici nu se poate ocupa tot timpul de investigatii serioase, blogul reprezentand, de multe ori, o ocupatie secundara. Avantajul bloggerului este acela ca, nefiind angajatul nimanui isi permite sa scrie articole despre orice subiect doreste. Se cunoaste faptul ca multe dezvaluiri au plecat de pe bloguri.
Bloggerul nu posteaza zilnic si isi permite propria interpretare!

Ma rog, e mai mult de discutat deoarece astazi, in anumite puncte, lucrurile au devenit chiar confuze. Probabil ca in viitor voi incerca sa abordez ceva mai amanuntit subiectul Blogger vs Jurnalist!
Momentan am dorit numai sa fac precizarea de mai sus! Daca aveti vreo opinie pe subiect v-o puteti expune intr-un comment!

Niciun comentariu: