Vizitati noul blog KRAFTWIN

Cum sa nu faci un video clip - introducere prea lunga

Deseori vizionez clip-uri video, in special pe youtube. Ma intereseaza cele legate de diy, how to, electronica, robotica, chip-uri auto. Intotdeauna m-a interesat substanta, fondul. Extragere rapida a informatiei! Niciodata n-am suportat vorbaria multa si goala! De multe ori dau peste video clip-uri care-mi pun nervii la grea incercare. Jumatate din filmare cuprinde prezentarea personala a autorului. "Hello, sunt John, m-am nascut candva! De mic copil obisnuiam sa ma joc! Cand m-am facut mai mare nu m-am mai scobit in nas ... in public! Intr-o vara, am fost la mare si am inotat! Nu stiam sa inot insa am invatat! Imi place si muntele, mai ales din elicopter! In general dorm bine si imi place fasolea pastai cu usturoi! Mananc putina paine! Sare deloc! In grupa mare am fost coleg cu Radu! Care Radu? Colegul meu de gradinita! Radule, daca ma vezi suna-ma sa mai vorbim! Gasesti datele de contact in contul meu! Am absolvit liceul dupa ce l-am terminat! Prima dragoste am intalnit-o in liceu! De fapt peste drum, facea trotuarul! Am iubit-o! N-am sa uit niciodata acea frumoasa relatie de doua minute si un pic! Acum sunt inginer, sunt casatorit si am doi copii! Frumosi ... bineinteles! Imi seamana! Nevasta-mea este frumoasa, buna si intelegatoare! Uneori si cu mine! Dupa aceasta scurta (???) introducere voi incepe sa prezint proiectul legat de modificarea EGT la modelul Nissan Skyline 370GT an 2008!" Multi creaza video clip-uri in acest mod, mai ales americanii! Simt nevoia sa se prezinte amanuntit, ca si cum cineva ar fi interesat de viata sau activitatea lor! Intri ca omul sa cauti rapid o informatie si dai peste asemenea vorba-lunga! Unii mai calmi adorm in timpul prezentarii, altii mai vulcanici, ca mine, isi culeg nervii de pe pereti! Ce-a mai ramas din ei! Incercati sa nu creati video clip-uri in acest mod! O prezentare scurta de 15 secunde ajunge pentru un video clip cu continut tehnic! In acest mod veti scapa si de injuraturi si veti proteja si specia umana!

Niciun comentariu: